susanne R.

UNDERVISER:

  • SHAKTI NAAM YOGA

 

 

 

UNDERVISER PÅ:

  • DANSK

Hvordan startede din yogarejse:

Siden 2005 har jeg dyrket forskellige former for yoga.

Da jeg stødte på Shakti Naam yoga i foråret 2016, var denne yogaform så anderledes for mig.

Det føltes næsten som leg. Shakti Naam yoga gav mig en følelse af glæde og ro efter bare en undervisningssession, og dette i en periode af mit liv, hvor jeg gennemlevede en sorg.

Shakti Naam yoga vandt mit hjerte! 

Hvad gør yoga for dig, helt personligt:

Gennem legende og kraftfulde øvelser oplever jeg at blive fyldt med glæde, energi og lethed. Med en baggrund som ergoterapeut er jeg også optaget af sundhed og forebyggelse. Med effektive og kraftfulde øvelser fra Shakti Naam yoga oplever jeg, at jeg kan ændre min sundhedstilstand. Ud over de fysiske effekter af yogaen oplever jeg også mindre plads til stress og forstyrrende tanker eller følelser. Fordi det parasympatiske nervesystem, afslapnings systemet, aktiveres gennem mantrameditationer og åndedrætsøvelser, opnår jeg også klarhed og ro i sindet.

Susanne r
SUSANNE ROSEN

Hvorfor tage det skridtet videre og blive underviser:

Med en baggrund som ergoterapeut er jeg optaget af sundhed og forebyggelse.
Med effektive og kraftfulde øvelser fra Shakti Naam yoga oplever jeg, at jeg kan
ændre min sundhedstilstand. Ud over de fysiske effekter af yogaen oplever jeg også
mindre plads til stress og forstyrrende tanker eller følelser. Fordi det parasympatiske
nervesystem, afslapnings systemet, aktiveres gennem mantrameditationer og
åndedrætsøvelser, opnår jeg også klarhed og ro i sindet.  Jeg er vant til at undervise og blev hurtig klar over, at jeg ønskede at dele min begejstring for Shakti Naam yoga med andre. Derfor tog jeg til Mexico for at tage uddannelsen, i sommeren 2019. 

Hvordan vil du beskrive din underviser stil:

Mit fokus i undervisningen er, at skabe balance i krop og sind.

Ved at åbne for kroppens energibaner, så energien kan strømme rundt i kroppen og tankestrømme stilnes.

Min intention er, at du går herfra med en følelse af ro, klarhed og glæde i krop og sind.

Jeg er en rolig og tålmodig underviser og jeg håber, du tager den oplevelse med dig, at det du gør og kan, er godt nok.

 

Husk at medbringe en vanddunk.